Fan vad jag ljuger :!!

Som att jag har packat ? hahah NEJ NEJ NEJ !!
Eller asså saken e den att de mästa kan jag inte packa ner fören i mrogon ... behöver ju ha tanborste & sånt shiet på morgonen :P
Fan måste sluta ljuga så här .. Kommer bli som Carro snart ;P

Nu sitter jag här & glor på Batman :D E typ brutalt trött :P Somnade typ en halvtimme i soffan med Erik i knät :P
Ska gå upp tidigti morgon så jag kommer in i rätt dygnsryttm till helgen :)
Lär nog bli tidiga mornar :P

Haha vi hittar inte liggunderlaget :P Kusinen skulle ta med sig en exrtra luftmadrass men den får nog brorsan använda. Jag får försöka hitta en madrass där borta :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0