hatar sjukhus :P

Kom dit & kollade fingret. Sa att jag hade ont. Sen fick jag vänta i 2 TIMMAR för att läkarn skulle kolla i typ 5 -10 MIN :@
& så vart de inte ens någe fel.
Fan kunde hon inte bara ha smitit ut lite snapt & kollat haha. Va inte så kul nej
Aja nu e de gjort i alla fall. Behöver inte åka tillbaka i alla fall
Fast nu har jag ju frikort så kankse ska passa på att kolla alla små fel man har medans dee gratis ;) hahaha

I övrigt så har läkaren varit skit bra fakrtiskt :) Riktigt nöjd med henne :)

Jag skulle ju ah träffat Shnattskiii idag. Såg fram emot de men börja må skit illa hemma :(. Käkade men mådde nästan bara sämre då. Så de blev en segis dag idag me.
Sorry tjejen :( Måste ses så fort som möjligt. Miss my girl!!

Peace out ;)



"Fula flickor älskar bäst för dom vet aldrig när dom ska få k*k här näst" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0