helt ok dag

Var som sakt hos mormor. Så jävla gott med fisk :D
Vi ska även åka t ill Maxi & köpa garn innom en snar framtid. Jag ska sticka en mössa & halsduk & mormor ska göra mig ett par raggsockor i matchande färg ;) Mysigt :D
Kusinen kom också .. så åkte vi till badet tillsammans.
Skulle fixa med lite papper & så.



Träningarna gick bra idag i alla fall. Ungarna orkade med ganska mycket. Dom har börjat lyssna lite bättre också .. de e skönt .. Så jobbigt när man måste skrika :P
B - grupparna har ju tävlig i helgen så förberedde lite för det. Tror de kommer gå as bra .. dom har förbättrats jätte mycke sen Eslikstuna :D
Ser fram emot & se :D
Men jag kommer nog bli den ända tränaren där på Lördag. haha lite nervo för å ta de ansvaret :P
Men men bara att bita ihop ;)

Ikväll kom jag ihåg att se på Derperata hushorer :D Brukar alltid glömma hahahahha

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0