Lugnt kväll ... tidig morgon

Bara varit hemma idag. Har suttit & kollat på "Varning för barn" med Magnus & Brasse :D
Hahaha KLOCKREN ;)
Fan va jag garva .. de roligaste var när man hörde nån jävel sitta & as garva i bakrunden så dompå scenen inte kunde hålla sig :P hahahahahah

I morgon blir det tidig morgon. Blir hämtat 10 över 7 vid badet. Då e de bara raka vägen till Erikstalsbadet :)
Aquarapid 2009 ;)
Ska bli så kul & se :)

 

Juste ska provjobba i en godisfabrik i Älta på måndag :) Trodde att de va säkert att jag fick jobbet i Södertälje men det var ju tydligen inte de :(. Ville värkligen ha de. Får hoppas på e bästa.
Jag e glad så länge jag slipper få bidrag :D

Ne nu e de dags för sängen :)

Peace out ;)



"Jag tycker mäst synd om kocken!
Vilken kock?
Ja dom säger ju alltid:
-& 50 m från haveriplatsen hittades kock-pitten
" ;)
-Magnus & Brasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0