Mötet

Mötet gick bra .. lika kul som vanligt ;P
Men jag glömde ta upp tränaravslutningen :P Förra året käkade vi på mongoliska i stan .. Så gryyyymt gott ;) har längtat hela året haha.
Får se till att vi käkar där igen :)

Sover inte hos Tina. Jag måste typ börja packa till helgen :P Gör jag de i sista sekunden så glömmer jag hälften av de jag ska ha me mig :P
Men nu kom jag på att vi bara har typ 1 liggunderlag & de behöver ju brorsan :P
Haha måste jag dela med någon annan kanske ;P haha
Ne men hoppas vi kan sno den tjocka medassen som vi gjorde förra gången :) ... typ mycke mycke mycke skönare & sova på den :D

I morgon ska man göra saker som jag dragit ut på alldeles för länge :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0