Träning

Det gick bättre idag än förra Måndagen :D De går fort fram :D
Körde runt 2000 m idag :) Asså kroppen skulle lätt orka mer .. de e den här jävla konditionen som sviker mig. Dags att sluta helt med ciggisarna ;)
Ska försöka komma ner fler gånger i veckan. Kanske även ut & springa också.
Efter jul blir de ju även kickboxning :D De ser jag fram emot.



Älskar & träna .. ångrar att jag slutade varje dag. Jag ska tillbaka :D

I morgon ska jag till mormor & käka lunch. Klassiska ... kock torsk med ägg sås ;) muuuums

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, du som har så nära!

Kom igen nu, det här kommer gå skit bra!

2009-11-20 @ 20:18:48
URL: http://hollywooddivan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0