10/10 -09 Lördag Uppe med Tuppen

Kl e 12 över 8 & jag har redan varit yppe 2 timmar. Morsan väckte mig för tidigt haha.
Ska iväg till Eriksdalsbadet om ca 10 min. E tävling idag. Har bara 1 simmare men kul ändå :) A - gruppen e ju där också.

Efter det blir det att dra till Bålsta med Emz, Manne & Tungan! Elinns kille Björn fyller år :)

Så efter som jag skulle upp tidigt idag så var jag bara hemma igår. Kollade på Gangster med morsan & gänget. En riktigt bra film :) Me love ;)
På dagen var jag ju även & opererade fingret! Eller dom bröt & hade sig + att dom satte in två "metal pinnar" som ska hålla allt på plats. Så nu har man världens packet över handen :P
först fick jag 1 men de ramlade av när jag kommer hem så de var bara full fart in igen :P haha

Dricker jag inget idag så lyckas jag vara nykter 2 veckor :) Får se hur de går :)

Peace out ;)




"Bjud inte upp om du inte kan dansa" ;)
-Persbrant (Gangster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0