1/10 -09 Torsdag Vill göra nått!!

Nu e kl 17.17 och jag ahr suttit inne Heeeeela dagen. Nu börjar jag blir riktigt uttråkad. Nu vill jag ut :P.
Får försöka hitta på något .. kollar runt om de finsn några roliga människor !!

Eller juste va på vårdcentralen en snabbis i morse och kollade mitt finger. vad ska man säga .. dom sa inte specielt mycke. Typ att de troligtvis e en spricka och vi får se om svullnaden försvinner. Ska försöka komma iväg och röntga i morgon :P

Drar iväg till Ekilstuna i morgon. Blir borta hela helgen ... E ju tävling. Så jag ska ha en nykter helg !!! Kors i taket ... Köp en triss lott plötsligt så händer de ;)

Peace out ;)


"Det är bättre att vara en dårfink än en dönick" ;)
- Dårfinkar & dönickar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0