11/10 -09 Söndag 2 Veckor :)

Igår var jag på fest hos Elinn. Björn fyllde år så hon hade fixat överaskningsfest :) jätte kul. När dom kliver innanför dörren så hopaps alla fram och skriker GUBBJÄVEL!! :P haha
Så var vi där tills sista tåget gick så sov jag kvar hos Emz :)

Men jag drack inte en droppe igår :D Ville så gärna klara mina 2 veckor och de gjorde jag också :) Får se kanske till & med blir 3 vem vet ;)
Var så skönt i morse & vakna upp & må så bra :) Inga problem att åka till jobbet :P

Var i Erikstalsbadet kl 9 i går morse också :P Var jätte kul .. fan vad jag saknar de :) Har inget emot och sitta där hela dan :) Men det finns anledningar till de också ;) hihihihihi

Ikväll då? hmm ... ? Film kanske, har ju ett par nya :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0