13/10 -09 Tisdag Mycke att göra

De e mycke på jobbet nu! Tävling på söndag & har 5 grupper som ska anmälas :P + att jag fick informationen ganska för sent så har tagit me mig massa papper hem idag :P Får fixa i morgon :P
Var nere lite tidigare idag också och fixade & donade lite.
Snart är det Flen också :D Weeeiii ;)

Var på Arbetsförmedlingen tidigare idag också. Jag & Anita skulle på "Basinformation". Skit tråkigt & totalt onödigt .. visste redan allt som sas :S.
Men men måste man så måste man .. hopaps att man har ett jobb snart bara så man slipper de där.

Jag & Shnattskiii fick flipp & drog på bio igår. Hon va me upp & kollade på tvillingarna & så blev vi sugna på att gå på bio. Så så vart läget.
Såg Flickan som lekte med elden ..... Så jääääävla bra asså.
Så är det sån känsla och se filmerna på bio pockså .. mycke bättre än min lilla ruttna TV :P haha

Peace out ;)




"Jag är ett sadisktiskt svin & en våldtäksman"
-Män som hatar kvinnor


Kommentarer
Postat av: nån som vill se filmen

Hmmm. din jävel och inget sa du heller :P

2009-10-14 @ 11:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0