15/10 -09 Torsdag En funderare

Har börjar funderare så extremt mycket på dom här reklamerna om att man ska sluta använda hemtelefon och ha mobiltelefoner i stället.
Tror de e 3 !!
Men i alla fall för några år sen så var de ju sånt jävla snack om att strålningen från molilen var så skadlig för hjärnan och att man skulle använda hemtelefonene så mycke som möjligt.
Nu vill man försöka få bort den helt :S
E väl bara för att tjäna pengar antar jag, dom skiter väl i om folk försör sina hjärnor :S
Jag röstar i alla fall JA till telefonjacket ;)


Idag var jag i Skärholmen med lill kusinen. Hon ska på någe kalas i helgen så åkte me henne och handla presenter.
Stannade till vid Emmas jobb och pratade lite me henne också.
Sen åkte jag & lämna massa filmer som Shnattskiii skulle låna eftersom hon e sjuk :P

Nu tänker jag äta jätte mycket chokladglass & sätta på en bra film :)

Peace out ;)

"Telefonjack ? JA Tack"
- Som reklamen borde vara!!

Kommentarer
Postat av: Scnattskiii

Nee! Fan va orättvist!!! Jag fick minsan ingen glass .. :-( hehe

2009-10-15 @ 23:52:58
URL: http://ingenjavellik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0