17/10 -09 Lördag Jobba morgon

Idag var jag uppe skit tidigt och gick ner & jobbade :)
& idag var det Sarals sista dag. Hon opererar sin käke snart så då komemr hon inte kunna vara me.
Så jag komemr få ta B-gruppen själv :P & från & men idag så e det upp tidigare Lördagmornar ;) hahah Stackars mig :)

De jobbiga blir ju på Söndagar när jag har Crawl samtidigt. Som tur e så kunde Magnus ta dom då :)
+ att de e ju bara några gånger kvar sen kan jag ta dom igen.

Idag ska jag bort till Emz. Vet inte riktigt vad vi skulle göra men de märker vi. Party i alla fall tor jag.
Men håller jag mig från att dricka idag så e jag uppe i 3 veckor. Får seom de blir så. det tror jag inte :P
Men så här länge har jag inte hållt mig på typ flera år :P

Nu ska jag städa för de komemr folk hit idag.

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Schnattskiii

Hehe ja men visst är jag!! :-D



Och ja det är klart du är! tanx babe <3

2009-10-18 @ 00:38:02
URL: http://ingenjavellik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0