18/10 -09 Söndag Tävlingen gick bra

Idag var det tävling ju. Och skoja inte att jag har haftsaker & göra hela tiden.
Barn som inte vet vad dom ska göra (typ såå gulligt), föräldrar som undrar saker, 3 olika grupper att ha koll på + att man ska försöka se när alla simmar också :P
Haha de va kämpigt som fan. De var många jag inte han titta på men dom jag såg var så duktiga.
Jag bara ÄLSKAR mitt jobb :D

Haha Tobbe & Kasper ska börja ta hand om mig för att ingen bryr sig om mig ;) haha
Vad bra att dom finns där ;) hahahah



Igår var jag hos Jessica. Det var kul men jag hade faktiskt kunnat skita i att dricka och klarat mina 3 veckor :P
Var inte samma drag som de brukar va. Men de e väl för att läget är som de e mellan vissa människor.
Men hade trevligt i alla fall.
Men i morse så visar de sig att tågen var inställda på hela Norra sidan stan :@
Hade sååååån lust & sitta på ersättningesbussen, men men vad gör man :P
Mika hämtade mig i alla fall i stan. Det uppskattar jag :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0