23/10 -09 Fredag Grattis Cia

Idag fyller Cia 18 :) Grattis grattis
Ska på hennes fest efter jobbet. Ska bli kul tror jag. Var tänkt att jag skulle jobba lördag morgon men nu blir de inte så :) Så nu kan jag dricka lite också ;)

Igår var jag Med Carro i Skärholmen :D Shoppade till mig ett par långa svarta leggins :) Behövde de har bara korta ;) hahaha
Efter de drog vi till henne & efter ett tag drog vi + Danne hem till mig & spelade Yatzy :P hahah
Dom drack & de skulle jag också ha gjort men sen vart de inte så, jag körde runt dom i stället. Drog & träffade nån Tom i Södertälje & sen blev de Vildsvinsrunda :P
Vi såg fan hur många vildsvin som hälst :P + Nån människa på en åker mitt i natten. Läskit som fan jag va as rädd :P

NU ska jag till jobbet. Shiet jag kanske får ta A-gruppen idag :O. Nervo :) :P haha

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0