25/10 -09 Söndag Tänk helt fel

Haha var nyss på väg & gå till jobbet. Så kom jag på att man ställt om klockan i natt haha så de e en timme kvar.

Igår var i i stan & flög runt. Först skulle vi på O´Learys i Gamla stan, men så vart de inte så. Så ville typ alla gå till Viper rom (villet man inte var specielt sugen på) ... Vi gick i alla fall inte in där som tur e, utan vi åkte till Metro i stället. Där gick vi i alla fall in. De va väl sådär men de vart bra efter ett tag.
Vi dansade ganska livat där på slutet i alla fall :)
(Haha jag spelade fjortis & fick 3 ragg på typ 1 halv min ;P hahahahah)

När vi skulle hem åkte vi först till  centralen sen nattbuss, men sen när jag sitter på bussen så ser jag att den går förbi Metro hahaha, snacka om att jag åkte en onödig väg ;P
Men nu vet jag de till nästa gång.
Träffade Verre på bussen också så slapp åka själv & somna ;)
Johanna var också där ... inte klokt vad man träffar folk :)

I fredags var jag ju på Cias 18 års fest. De var jätte kul & skit lyckat. Förutom slutet då men de behöver vi inte räkna me.
Hade en jätte kul kväll i alla fall & de e det viktiga tycker jag :)

(Bilder komemr upp senare)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0