26/10 -09 Måndag Bioklubben

Förra veckan blev ja gmedlem i bioklubben :P Haha man ska typ samla poäng sen kan man byta ut de mot biobiljetter typ :P Det kostar ju inget så varför inte lixom. Älskar & gå på bio när man väl har råd :P .. men jag e ju som sakt helt galen i film så :P
Men mitt kort har inte kommit än .. haha sitter & väntar :P

Kom nått mail idag om nån tävling, van man så får man typ va statist i en film som kommer ut 2010. En parodi på Beck typ haha lär as kul :P
Jag skickade in nått där i alla fall så vi får se ;P

På tal om film så kollade jag klart på Beck för en stund sen. - I guds namn. De e ju den sista så nu måste jag se till & se den nya på Bio :D

Dagen då? .... Vad händer?
Skulle ju kanske träffa Shnattskiii. Får messa henne nu.
Jag måste söka jobb. Där har jag varit lite lat faktiskt :P haha
Ska nog göra ett ryk idag ;P


Peace out ;)



"Vad ni kanske glömt bort är att homosexualitet klassades som en sjukdom i Sverige så sent som 1979. Och sjukdomar försöker man utrota. Inte sprida. Det har man alltid gjort"
-Beck - I guds Namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0