28/10 -09 Onsdag Träff me Tina

Nu ska jag alldeles strax iväg & träffa Tina. Ska ta en fika på Bistron tänkte vi. Fast för mig blir de fika/Frukost/Lunch :P hahah

Jag hade inga hål :D Det såg jätte bra ut tyckte tankläkarn. & efter som de e sista året jag går gratis så ska ja till en tandhygienist på fredag & polera och sånt shiet :P

Träffade Khadija i centrum igår av en slump & hon ville så gärna att vi skulle komma upp sen så jag & Hanna Panna åkte upp när jag slutat.
Amanda var där också. De va kul faktiskt. Har ju inte umgåts med henne på flera flera år.
När vi varit där åkte vi även till Statoil ett tag och "hängde" med Carro, Danne, Matte & Micke.
Så igår var en kul dag faktiskt :D

Ne nu ska jag sticka :)


Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0