4/10 - 09 Back from Eskilstuna

Fy fan vad jag är nöjd med helgen. Har haft jätte kul och har varit så extremt skönt och komma bort.
Inte bara från Tumba utan från det gamla vanliga livet med allt krökande hela tiden.
Visst att man var sugen men vad gör de.

Mina simmare gjorde så bra ifrån sig också :) Några av dom persade jätte mycke !!
Hela tävlingen i sig gick bra, massa finaler, medaljer & vi hejade ju lätt bäst av alla klubbar ;)
Just denna helg har jag ångrat att jag slutade simma. Fy fan vad jag älskade det asså :( det var hela mitt liv en gång i tiden. Fan vad jag e dum!!


Vi bodde på något mysigt hotell. Fick eget rum .. Trodde de skulle va jätte tråkigt men de va ganska skönt ändå.
Låg en jätte mysig pub bara över gatan som vi käkade på. Så extremt mysig :) Snacka om att man blev ölsugen ;)

Johanna, Nohadra & Natalie dog igång nån tävling bland alla simmare med olika uppdrag för att samla poäng.
Man skulle bla. Fråga en gamal tant eller gubbe om "meningen med livet", bjuda Nohadra på hennes favo godis, krama Natalie & min favo .... Göra armhävningar inne på Mc Donalds :P
Tyckte de va så kul när Axel, Tobbe & Kasper hade filmat när dom springer in på donken .. gör armhävningar mitt framför kassan .... springer ut & sedan går in igen & köper 2 cheesburgare :P Hahahahah fatta och sitta där och käka när som där idioterna kommer in ;)

När vi åkte hem bestämmdes det att jag skulle köra Nohadra, Edin & Ahmed. Haha det börjar regna och då lägger vindrute torkarna av :P mitt i Eskilstuna lixom :P haha
Vi såg inget annat val än att ta oss hem i alla fall. Så ut på motorvägen (ganska så brutalt för fort ... specielt när man inte ser något), försöker ta oss fram hyffsat rakt ;). När regnet sedan uppehåller så gasar vi på som fan för att hinna så långt som möjligt inan de började regna igen ;) Vi tog oss enda hem :D :D

Helgen har i alla fall varit underbar. Längtar till träningslägret i Flen. (Då får jag fan inte glömma bad kläder ;P)

Peace out ;)


Ps. Nånting känns inte som det brukar!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får komma ner och hälsa på mig nu ;) har ju egen lägenhet nu :D

2009-10-05 @ 21:39:31
Postat av: tina

Grattis till alla vinster ;P.

När är det träningslägret?



ps: Det är aldrig nåt som känns som det brukar ;).

2009-10-05 @ 22:08:46
URL: http://dinengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0