7/10 -09 Onsdag Mycke denna vecka

Har sprungit på sjukhus hela veckan känns de som.
I måndags var jag på röntgen i Skärholmen.
Tisdag: Vårdcentralen & Huddinge sjukhus.
Idag var jag på Söder sjukhuset.
På Fredag ska jag operera det här jävla fingret så det blir rakt :P haha vem vill gå med ett krokigt finger lixom ;P hahaha ?

I morgon är det rättegång! eller de e Emz rättegång men jag e ju vittne :P
Efter det ska jag på Arbetsintervju i Stadshagen :) Däckmontör :D Får se hur de går
Så har jag 2 andre erbjudanden också. Leksaksaffär + rekond jobb :D hoppas jag får nått :)

Efter sjukan åkte jag hem, sen handla med Morsan, Mika + tvillingar.
Låg sedan och slöa på soffan tills Matte ringde & tyckte att jag skulle följe me till Mårten och hjälpa hponom och raka huvudet :P
Så läget blev så .. sen fastnade jag i nått spel på Mårtens Iphone :P haha heeeelt inne i det där haha

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0