Blev en kul kväll

Jag slapp sitta hemma :D Drog ner till centrum & följde me Shnattskiii & handlade sen kom Alexandra också.
Shnattskiii drog tillbaka till jobbet & jag körde hem Alex.
Där stannade jag ett tag, tog en kopp te & snackade lite skit :)
Johan & Patrik va där också ... Va kul & träffa brorsan de ja ju fy jävla länge sen :)

I morgon ska jag träffa Carro, villket värkligen e på tiden :)

Och jag har hittat 2 bilar som jag vill ha :P. En 740 & en Sunny :P
Som att jag har råd med nån av dom :P Jääävla skit hahaha

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du hemma nästa vecka? Åker nog upp till pappa i slutet av helgen så täntke komma förbi i slutet av nästa vecka om du är hemma och har tid :)

2009-10-22 @ 22:20:31
Postat av: Alexandra

De borde inte va några problem

2009-10-26 @ 15:24:29
URL: http://sweflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0