Falskhet!!

Var hos Tina fram till att hon skulle till jobbet vid kvart i 8. De va kul faktiskt. De va ju ett tag där när vi inte sågt eller hördes alls. Kul att vi inte lät det fortsätta så :D

Jag började i alla fall fundera på en grej idag. FALSKA MÄNNISKOR!
Dom finns överallt. Bland ens närmaste till och med. Alla har ju blivigt förda bakom ljuset & svikna någon gång, även av sina vänner.
& varför ska ska det behöva vara så?
Jag vet att jag har blivigt sviken av mina vänner, folk man litar på. och det är ju dom man inte förväntar sig nånt av. Jag hoppas att folk börjar fundera mer & mer på hur man faktiskt beter sig.
& just sina vänner borde man värkligen behandla med lite respekt. Ställ upp för varanda i stälelt för att gå emot varandla lixom.

Jag har en massa kompisar men bara några få vänner. & dom vännerna är jag JÄVLIGT rädd om.
Tycker alla borde vara rädda om de man har!!

Peace out ;)





<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

"Man vet inte vad man har fören man har förlorat det"


Kommentarer
Postat av: tina

håller med. Det är ju dom man minst anar ska svika en som gört... Kanske därför man blir sviken också.. :(

2009-11-01 @ 16:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0