Frustrerad !!

Det e snart Halloween!!! Jag ÄLSKAR Halloween! Jag måste på en Halloween fest, kunde jag så hade jag fixat en själv.
Hur som hälst. Jag har ett stort problem!!
Jag har inte en aning om vad jag ska klä ut mig till, eller jag har en massa ideer men totalt inga pengar. Hur fan ska jag kunna fixa nått?
Jag har bara i morgon på mig också för jag lär ju inte hinna på fredag.
Fan jag måste tjata på morsan & låna mig pengar. I morgon vill jag runt & leta.
Jag får lägga fram mina rådjurs ögon & smöra lite :P hahahahha


På tal om ingenting så hittade jag ett par skor i centrum idag som jag blev helt kär i. & tro de eller ej, de va ett par stövlar med klack :O .... Aaaa jag vet ... Jag i klack?
"Köp en tris lott, plötsligt så händer det" ;P
Men fan man måste ju prova hahah
Har sätt dom förut men trodde dom skulle va slut vid det här laget. Men tydligen inte :D
Får se om jag lägger ner dom pengarna & faktiskt köper dom ... men jag måste väl också bli lite söt ibland ;P


Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: tina

KÖP DOM ! :) skitsnygga! totalt värt pengarna!

2009-11-01 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0