Ica reklam

Har någon sett den här nya ica reklamen?
När dom får in en praktikant?

Då har dom ju använt sig av en kille som e (nukommer jag inte på vad de heter) men mongo.
& saken e den att efter att den kom ut så har folk börjat ifrågasätta varför man utnyttjar en sån människa?
Men saken e den att om jag var honom så hade jag nog tyckt att det var förnerdrande att man antar att man e utnyttjad.
Asså han är säkert fullt medveten om vad han gör, han e nog inte rubbad. & han får nog ganska bra betalt för att vara med. Så varför bara ta för givet att han inte fattar vad som händer.
Jag tycker de e ganska sjukt i alla fall.

Men den reklamen är ju så SJUKT JÄVLA ROLIG :D Garvar satan varenda gång jag ser den ;)

Peace out ;)



"Vad glor ni på?
Har ni aldrig sett en praktikant förut?"
- Ica Reklamen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0