10/9 -09 Torsdag Duktig idag :)

Vaknade tidigt i morse och åkte iväg till Arbetsförmedlingen.
Sen åkte jag hem och sov lite :P haha
Senare mötte jag Marre vid Gulan och gick till Vårsta för att möta Shnattskiii. Väl där var vi ute i skogen och plocka blåbär för att Shnattskiii & Lina skulle baka paj haha.
Sen gick jag & Marre tillbaka och mötte Tilda och gick och solade :) (Hade man ju förtjänat :P)
Har aldrig riktigt förståt mig på de där me och sola men de va ganska avslappnande :P

Sen vart det till att dra till centrum & käka en tonfisksallad Bistron ... Så äckligt jävla god :D
När man sen skulle hem så träffade jag på Hanna Panna, Tommy & Nattis så stog och snackade med dom en stund ... Fick veta en äcklig sak också :P haha Fy fy fy
Känner mig riktigt duktig .. fast har lite ont i benen haha

Nu funderar jag på vad jag ska göra, kanske ringer Hanna & kollar om man kan hänge på till Tina :) ? Låter lockande .. Tror nog jag gör de ;)

   

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0