11/9 -09 Fredag Sjukling

Fan nu e jag sjuk också :( var hemskt i morse men nu började de bli bättre, har duckit varmt te och legat nerbäddad hela dan. Tog nyss en varm dusch också. + att jag äntligen har fått min kära nässpray :D <3
Halstabletterna glömde dom köpa så dom får jag sen :P

 

Håller på och vilar upp mig så jag mår bättre när de e dags för jobbet :) efter de ska jag även hem till Verre med tjejorna & förkröka lite.. får se vad som händer efter. De e bara och ha nässprayen & halstabletterna i högsta hugg så ska kvällen nog bli bra :D

Imorgon ska jag träffa Emz & gänget. Bowla blir de nog :D ska bli kul.

ne nu ska jag nog vila lite till innan jobbet :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0