12/9 -09 Lördag Hes som fan

Igår vart de lite krök hos Verre till en början med henne & Marre. Sen gick vi och mötte Shnattskiii & gick till Piccan. De va INTE EN KÄFT DÄR HAHAHAHAHHA!!!. Men vi hade kul ändå .. Satt där och drack lite och snackade skit .. Marre stog och dansade själv som vanligt :P.
Ne men de va kul och få umgås med tjejerna i alla fall.
När vi drog där ifrån träffade vi även Kiim :) Vi gjorde sällskap han & jag medans han väntade på att Adde skulle hämta honom.

När jag vaknade i morse så var jag hes som uta bara helvete ..e det nu också :P Fan de värkar inte gå över asså :(. Ska i alla fall hem till Emz & Manne runt 6 tiden, sen ska vi dra och bowla med resten av packet :) + kröka lite ;) Ska bli riktigt kul.

Fan vad jag älskar mina mentol cigaretter när jag har ont i halsen :D Nästan bättre än halstabletter ;) <3



Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur går med med sparandet då? ;)

2009-09-12 @ 13:16:37
Postat av: Alexandra

Haha ja de går lite upp och ner .. jag lägger undan alla små pengari alla fall :P Svårt och spara utan inkomst

2009-09-13 @ 14:27:52
URL: http://sweflicka.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sant :P Men cigg går bra o köpa ;)

2009-09-13 @ 18:54:14
Postat av: Alexandra

haha ja man lyckas alltid ha råd me de :P

2009-09-13 @ 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0