13/9 -09 Söndag Sjukt trött

Var skit kul på bowlingen igår. Det var Jag, Emz, Manne, Sia, PH, Pölen, Ellen och sen kom Kimpa & Jessica också. Och Pölen var så duktig så när han bokstavligt talat KASTADE UPP klotet i luften haha.
Så vart vi så besvikna när alla köpte varsin öl och sedan upptäkte vi att det var 3,5:or :P
Nä de var lyckat i alla fall hade jätte kul :D
Skulle ha festat vidare efter men jag måde så sjukt dåligt pga denna jävla förkylning. Så jag, Pölen & Ellen åkte taxi hemåt. Pölen skulle hem & Ellen skulle på fest i Tullinge, så det var skönt med sällskap :)

 

Idag vaknade jag kl 6 i morse och kunde inte somna om för att jag hade så jävla ont i halsen och hostade som en jävla dåre. Så jag ställde mig och gjorde makaroner och köttfärssås + Te :) Kände att jag behövde något varmt i halsen :P.
Så sen dess har jag settat och kollat på 4 Beck filmer :P.
-Pensionat Pärlan, -Monstret, -The Money Man & -Spår i mörkret.

   

Ska ner och jobba om 1 timme. Får ta det lite lugnt med halsen men de ska nog gå bra, måste ju ner Axel kan ju knappast ta alla ungarna själv :P

Peace out ;)



"En slatt e alltid en slatt"
- Beck - The Money Man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0