14/9 -09 Måndag Fortfarande sjuk

Idag värkte halsen värre än igår :(. Hoppas på att bli frisk snart, de e ju alltid värst på morgonen tyvär. Men men även jag måste bli sjuk ibland :P
Vart föresten 2 Beck filmer till igår :P 
-Hämdens pris & -Mannen utan ansikte.

 

I morse gick jag upp redan vid 9 :) Skulle ut och promenera med Anita men när jag kom dit sa hon att de inte gick :P, så vi gick upp till henne & tog en fika och snackade lite skit i stället. Ska ses igen senare ikväll. Hoppas på en promenad då om hon har lust.

Efter åkte jag och möte Hanna Panna i centrum sen körde jag henne till Haninge. Puckot hade hunnit ända till Farsta strand innan hon kom på att hon inte hade nycklarna me sig :P haha
Så vi käka lunch på donken och gick runt och kolla lite.

Nu e jag hemma :) Moster & kusiner e också här. Jag och moster ska börja med en grej ;) haha får se hur de går.

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0