15/9 -09 Tisdag Solat

Var på Arbetsförmedlingen tidigt idag :) Så nu e man inskriven så blir de inget slarv med jobbsökandet inte.
Och efter som att jag e ungdom så får jag efter 90 dagar (om jag då inte fått jobb) hjälp med te.x. utbildingar eller praktik. + att då får man lite ersättning också. Skönt oh få lite pengar på kontot varje månad. Tycker inte om de här med bidrag osv, har förökt hålla mig ifrån det så länge som möjligt men nu har man inge val :(.

Efter de åkte jag och solade med Anita i Tullinge :D Så jääääävla skönt :) Billigt och bra var det också.

Sen vart de hem och in i duchen :P. Sen har jag Kollat på Beck - Kartellen med lille bruuur.
Sen har jag förberett passet för idag. Saral e sjuk så får vara själv idag.
Efter jobbet ska jag typ till Matte och glo på Fast and Furious :D *Velat se den grovt länge*

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0