16/9 -09 Onsdag Segis dag

Idag har jag bara varit hemma hela dan och tagit de lugnt. Drack te med morsan i morse osv. Skönt ibland. Men ni känner jagatt jag vill ut snart i alla fall för nu e alla hemma och de blir ett jävla liv då.

Orkar inte detta vill bara flytta hemifrån. De för trångt och jag orkar inte me folk som alltid lägger sig i saker dom inte har med och göra.
-Vart ska du? Vem har du varit hos? När kommer du hem?
ORKAR INTE!! Låt mig va :P. Fan ska de va så svårt.

Anita ville att jag skulle komma till The Bridge (eller hur de nu stavas) ikväll. hon jobabr ju i garderoben där. Synd att man e sjuk och pank annars hade jag nog dragit. Alltid kul och gå ut ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0