17/9 -09 Torsdag Längtar till helgen

Gick jätte bra på Arbetsförmedlingen. Så skönt att man kan söka hemifrån och inte måste åka dit varenda dag :P
Tina åkte med också, hon skulle också skriva in sig. Efter de stanna vi till vid Sibylla och köpte med oss varsin Hamburgare (Kände mig duktig och tog fulkornsbröd :P) sen åkte vi hem till henne och käka upp dom ;) med vatten oboy till :D muuuuums

Blir borta hela helgen :D I morgon efter jobbet åker jag och Pölen och hämtar upp Emz, Manne & Kimpa i Älvsjö sen bär de av till Findus landställe. Har för mig att de låg i Huddiksvall eller nått. Blir grillfest på lördagen :) Ska bli skit kul, längtar lite faktiskt. Kul och åka bort lite.
Synd att man jobbar på söndagen bara så måste se till och kolla hem i tid. Men jag säger bara: Fan ta Pölen om han krökar så mycke så jag måste köra hem ;) haha JAG VÄGRAR ;P
Men skit samma .. kul ska de bli :D

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0