20/9 -09 Söndag Back from Hudiksvall

Så e man hemma igen efter helgens bravader :D Har haft så jävla kul. Tar allt från början ;)

I fredags efter jobbet så kom Pölen och hämtade upp mig. Så skulle vi igentligen ha hämtat Emz, Manne & Kimpa i Älvsjö men så vart de inte utan vi fick först leta oss fram till Hallonbergen och hämta Kimpa & sen till Jakan & hämta Emz & Manne. Vi hittade i alla fall och så började resan. Riktigt kul, drack massa alkohol och lyssnade på musik.
Första stoppet vi gjorde vet jag inte riktigt vart de va men där klämde jag i alla fall lill fingret i bil dörren. Det är helt blåt nu & lite snett också. Får kolla upp de :P

Sen åkte vi i alla fall vidare. Stannade till på Statoil i Gävle och busade också :P Haha CD:skivor & 4 par solglasögon :P

 

Sen kom vi i alla fall fram efter ca 4 timmar :P Så alla var ganska trötta. Satt uppe ett tag sen gick vi och la oss.
På Lördagen fick jag i uppdrag och köra in till byn ;) För att Pölen ville dricka. Så vart läget så vi åkte in och käkade frukos & handlade mat till grillningen.

 

Sen kom vi äntligen tillbaka och festandet började. Började lite lätt med några cider innan man gav sig in på spriten. & Manne gjorde White Russian den jäveln. Inte konstigt att man blev piss full ;) haha
Kom en massa bönder, dom flesta var trevliga men sen finns det ju alltid "Små bondeluder" om jag ska citrera Emz ;)
Kvällen vart i alla fall riktigt lyckad. Slutade som vanlgit i alldeles för mycket alkohol ;) Hade jätte kul, specielt när alla började leka med Mannes leksaks pistol som han köpte :P Den förgyllde kvällen för många ;)

   

I morse vaknade vi upp helt utslagna allihop :P Var tvugna och gå upp hyffsat tidigt efter som att både jag & Emz skulle jobba idag. Var bestämmt att Pölen skulle köra första biten hem men han betalde mig 300 spän för å köra :P haha Why not lixom ;)
Var riktigt surt och behöva åka till jobbet de första man gjorde när man kom hem. Men vad ska man göra :)



Tack till
Emz, Manne, Kimpa, Pölen, Mackan, Emil, Findus, Nathalie
& alla trevliga bönder
För en underbart trevlig helg :)


Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0