21/9 -09 Måndag Idag kommer Simon :D

Weeii idag ska jag träffa lilla Simon :) Den jäveln som svek mig och flyttade till Linköping efter studenten. Ska bli riktigt kul och ses asså. Han e så jävla störtskön den grabben :P haha saknat honom fan!
Han skulle ringa när han var framme så får se när man bär sig av.

Nu tänkte jag logga in på Arbetsförmedlingen och kolla runt lite.
Sen var jag as sugen på och åka och sola när jag vaknade så vi får se om de kanske blir så.


Peace out ;)




"Men fan pissa inte på bilen! ..... Men fan pissa inte på nästa bil dåra!!" :P
- Manne i Gävle


Kommentarer
Postat av: Simp limp the pimp

skojar du eller klart jag är störtskön vem annars skulle få alla att le i skolan :) har tänk om jag ska besöka sthlm igen snart va där en vecka och se till att träffa alla :) notera också att nico inte till hör de alla! eller i alla fall inte nu så som jag känner nu annars så blir det jävligt skoj:D

2009-09-24 @ 15:51:17
URL: http://siimonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0