22/9 -09 Tisdag Back from work

Idag har man jobbat igen då. Måste fan köpta tofflor :P Får så ont i fötterna :P
Var även och hälsade på i Tumba gymnasium med Simon tidigare. Var kul och hälsa på Sivan & Tony. Fan va hon har blivigt smal asså. Kände knappt igen henne :P
När jag va på väg hem åkte jag även förbi Tommi så plockade upp honom, körde hem han, tog en cigg och snacka lite.

Just nu sitter jag och kollar på en as bra film på 5:an. Vet inte vad de e men jag fastnade för den. Handlar om 4 tjejer som e bästa vänner och spenderar sommaren på olika håll. Vet inte vad det e men känner igen en del av mig själv i var och en av dom.
Känns som att man antingen varit med om samma sak, velat vara med om samma sak eller kännt samma sak. Nej kan inte säfa mer än att jag värkligen har fastnat.

Systrar i jeans heter den. Hamnar lätt i min film samling!!



Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0