24/9 -09 Tordag hmm ... Planer?

Mitt jävla finger har inte slutat värka än. Måste försöka hinna iväg och kolla det i morgon. Nånting sitter inte rätt :P

Hade grymt kul hos Emz igår. Kom dit vid 4 .. så lagade vi mat, käkade och drack lite vin.
Sen satt vi i soffan, snackade skit och drack mer vin.
Efter ett tag kom Sia & Natta.
När dom drog så gick jag och Emz till Druvan (kareoke kväll ;P), Emz sjöng helt själv :)
Hatar äckliga människor som inte fattar när de e dags att lägga av, efter ett tag så drog vi.
Svullade ostbågar i soffan sen somnade vi :)

Jag skulle ju ha fixat moppen idag, men fastnade i mitt jobbsökande och nu e jag skit seg. Måste i alla fall möta Pölen & hämta min sprit.
Så skulle jag kanske träffa Shnattskiii också. + att Tommi ville att jag skulle ta en cigg med honom. Får se om jag orkar allt. E så seg :P

I morgon blir det i alla fall Girl middag hos Emz :) Mej längtar :D

Peace out ;)



"Jag har försökt med unga pojkar, och jag har roat mig med äldre män.
Så mycket kärlek jag bara orkar, sen går jag ensam hem igen"
- Lena Philipson - Unga pojkar & äldre män


Kommentarer
Postat av: Simp limp the pimp

jävlar alle kan behöva dig när vi ska skjuta nicko alltså den här gangster bilden tar hem priset:D

2009-09-24 @ 21:50:17
URL: http://siimonn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Visst e den ball ;) haha

2009-09-25 @ 13:53:51
URL: http://sweflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0