25/9 -09 Fredag Girl middag :)

Ikväll blir det tjeje middag hos Emz :)
Hämtar upp Anita & Verre efter jobbet så kör Mika oss till Älvsjö. Lättare att slippa byta tåg :D
Blir till att käka Tacos och kröka som fan :) Får se vart vi hamnar sen men kul ska de bli :)

Idag gick jag upp tidigt. Har kört runt min kära bror till praktik, tandläkare & skola. Villken tur han har som har mig :D
Tänkte sola idag också men insåg att jag inte han :P haha

Ne nu ska jag göra nytta :D Längtar till i kväll.
Nu jävlar tjejer ;)

Peace out ;)


Tror du jag e idiot?
"Du e både idiot och jävligt ful, jag förstår varför du måste våldta för att få knulla.
Kom du ut baknvägen eller?"

-Gunvald (Beck) Annonsmannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0