26/9 -09 Lördag Lyckad kväll

Anita & Verre följde aldrig me till Emz. De va synd. Mötte i alla fall upp Hanna. Hon hoppade på mitt tåg i stan.
Väl framme vart de bara till och börja skära grönsaker :P haha
Vart jätte gott :)
Sen vart de bara mer och mer alkohol. Madde drog ganska tidigt, Mathilda & Sia också men Mathilda kom tillbaka :).

Vi spelade "Våghals" Så jävla kul haha. Jag fick dricka nån äcklig blandning som Mathilda gjorde haha bläää :P
Sen drog vi till Druvan så klart haha. Där hände de en del :P
Emz Natta började tjaffsa med nån jävla hor gubbe :P
Mathilda dansade me nån snubbe och helt plötsligt kommer hans brud ... Oooops :P
Vi stötte på nån jävel som tydligen bodde i Tumba (Hur stor e den chansen lixom) :P
Jag blev uppraggad av nån dåre som ville ha med mig till Cafe Opra :P hahahahah


När vi sen drog där ifrån (fulla som as hela högen) så stannade vi till i lekparken en stund haha. brutalt med roligt :)

 

Väl tillbaka skulle vi sjunga, men de vart inte så, utan vi drog på Ringaren i Notredam i stället :P

In morse vaknade jag kl 7 :O Då har Hanna redan varit vaken en stund. kunde inte somna om. Så när jag kom hem somnade jag en stund framför Dom 3 Musketörerna :)

Ikväll blire piccan med bryydarna! Rock kväll :D

Peace out ;)



"Allt e gratis för dig så blire limo till efter festen sen"
"Jag ska röra mig nu, men jag går sakta så du har några minuter på dig ifall du ändrar dig"
-Cafe Opra Snubben :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår ingenting vem bråka jag och natta med? haha minns ju inte :P

2009-10-05 @ 20:09:57
URL: http://emssj.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nån snubbe som ni råkade putta på när ni dansade :P

2009-10-07 @ 22:42:14
URL: http://sweflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0