27/9 -09 Söndag Som man förtjänar ;)

Haha fy fan va sämst jag mådde i morse :P Sprang upp och kramade porslins stolen i typ 20 min :P haha
Man mår som man förtjänar!! Var ju såklart tvungen och jobba idag också .. Men då var de värsta över :D


Men jag hade riktigt kul igår
Marre kom upp till ett tag innan vi drog till Shnattskiii.
Där var hon, Helena, Micke, Irre & Bullen ... Sen kom Tilda också.

Det var ganska mycke folk på Piccan faktiskt. Älskar när de e band. Men hoppas att Borka kommer snart. Dom e så jävla bra :D

Idag har jag sett 2 Beck :) Annonsmannen & Pojken i glaskulan. Älskar och bara ligga inne och glo på film ibland. E ju så jävla film kåt så de finns inte ;) haha


 

Peace out ;)




"Det här e en husransakan, du kan ju köpa glass på vägen"
-Gunvald - Annonsmannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0