28/9 - 09 Måndag Sola :)

Pratade med Shnattskiii alldeles nyss. Hon ska åka med mig och sola :D
Så jäääävla skönt & avslappnande.
Får se när de blir ..dara så fort hon e klar.

Nu sitter jag och kollar på Disney channel.
För tillfället e de bara skit, väntar på Quack pack eller Lång ben.
Mina favoriter asså :D


Igår kunde jag inte somna så fastnade jag i nån gammal skum skräck film på 3:an. Psycho 2 tror jag den hette. Helt sjuk :P
Handlade om nån mördare som blivigt frisk .. sen lossades folk vara hans döda mor för att få honom sjuk & inlåst igen. Hyffsat bra för att vara så gammal.



Peace out ;)

"Som förut, som så, vart kommer dom ifrån?
Dom e vänner förstås!!"

-Långbens galna gäng låten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0