2/9 -09 Onsdag dagens händelser

Var nere hos Tina en stund idag innan mötet. Jätte trevligt faktiskt, fick tillbaka alla mina Narnia böker också :D. är så sällan man ses, men som hon sa: Vi är ju för de mästa lediga båda två så varför gör vi inte saker tillsammans ? :P Och det har hon faktiskt rätt i tycker jag haha

Sen vare möte i alla fall, fick lära oss hur vi själva ska kunna lägga upp information på hemsidan osv. Bra och kunna :P

Sen har jag bara varit hemma. Får se om jag drar iväg, lite sent nu kanske. 
Har i alla fall lackat mina krukor nu och planterat om några av kaktusarna (som jag fortfarande inte tror är kaktusar). Sen gjorde jag mat i alla fall (Bacon & Sallad)  ;) haha mumsigt
JUSTE ..... Cykeln e pumpad nu :D Ska se till och ta en tur i morgon :D !!!

Nu ska jag bestämma mig om jag ska dra iväg eller bara sega hemma ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0