6/9 -09 Söndag Villken jävla baksmälla

Fy fan för att vakna i morse asså. Fy satan va dåligt jag mådde, och nog fan höll de i sig hela dan också. Visst vart de mycket bättre när jag tog mig i kragen och gick till jobbet, men illa ändå.
Så kom faktiskt Tomas & hans tjej hit på kvällen va trevligt faktiskt. fast man bara satt helt död i soffan :P

Gårdagen var riktigt lyckad i alla fall. var Rock kvällPiccan ju med band & grejer. Riktigt mycke folk vare, skit kul asså.
Var först på kräftskiva hos Irre, bara där vart de en del, massa vin, Nubbar & HOT SHOTS ;) Typ aaaaas gott ;)
Väl på Piccan så vart de både Öl, grogg & Shots :P haha Inte konstigt att man mår som man mådde som man gjorde idag :P.
Träffade massa roliga människor, Riktigt kul asså.
Ne lyckat vare ... Brutalt värt den hemska bakfyllan ;)

 
  
  

Ne om man ska försöka sova lite nu kanske.

Peace out ;)



"Ju sämre man mår dagen efter
desto roligare hade man dagen innan"
- Mitt motto ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0