8/9 -09 Tisdag Kul grej bara

Just nu sitter jag och kollar på ett av mina favo program :) (Xena - Krigar prinssesan !) Så brutalt jävla bra program.
Om några timmar ska jag åka med Emz, Natta, Susanna, Madde & Monica till "Modell för en dag" grejen. Emz ville så gärna att jag följde me så.
Kanske blir kul, fixade så Bella tar träningen i stället för mig, och Saral klarade sig sa hon :)  
Men vad fan ska man ha för kläder då? Och busskort måste jag köpa också hahah ... Mycke och tänka på här ;)

Igår åka vi iväg på hemligt uppdrag ;) :P, där vi även träffa Sanda & Tilda haha.
Sen åkte vi ham till mig, sen till Maxi och storhandla. Sen åkte vi hem till Hanna & myste framför TV:n en Pizza & läsk :D
Sen pratade vi med Nattis en stund också.

Ne nu ska jag käka lite frulle ;)

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0