9/9 -09 Onsdag Dumma mig :P

Jag som skulle vara duktig idag, gå upp tidigt och åka iväg och fixa lite saker. I morgon måste jag bara göra de.
Får se vad jag hittar på idag. Tänka kanske åka till Shnattskiii ett tag senare.
Eller just fan kom precis på att de e match idag. Kankse ska försöka se på den :)

De va ganska kul igår faktiskt. Fick ett par ganska bra bilder. Inte riktigt min grej de där men va kul och träffa tjejerna (Sanna följde inte me).
När vi va klara gick vi och käka plankstek på Soft och tog en öl. Sen vart de ett par cider på det också hahah ;)
(Kanske va därför man sov lite länge än förväntat idag :P)
När jag kom från stan drog jag upp till Hanna Panna en stund och pratade, sen åkte jag hem. 

 


Peace out ;)



"I'm simply the best, better then allt the rest"
-Tina Turner


Kommentarer
Postat av: Marre

FINA FLICKAN :D

2009-09-10 @ 11:51:51
Postat av: Jenni

Fin bild på dig Alle! :)

2009-09-12 @ 14:24:58
URL: http://jennnifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0