Första snut kontrollen !!

Var ju och solade med Shnattskiii :)
Men när jag sen skulle köra hem henne så vart de till att stanna i snut kontroll i Vårsta.
Gick bara bra jag va inte full :P hahah

Men här kommer det roliga:
Snuten: -Kör din mamma en liten svart bil?
Jag: -Nej
Snuten: Nehe för kvinnan bakom har samma efter namn som du :P
(Jag garvar lite och tycker att världene liten :P, när jag sen kör iväg tänkte jag att det kanske var pappas fru .. men kommer sen på att dom inte har en svart bil, 2 min senare ringer min lur)
Pappas fru: -Var du nykter? haha
Jag: -Så de va du som var bakom? Men ni har väl ingen svart bil?
Pappas fru: - Ne den e mörk grå
Jag: - Okeej för snuten sa att bilen bakom hade samma efter namn som mig :P
Pappas fru: - Sa han? Men tänk om vi inte kännt varandra! Får dom göra så ? :P hahah

Jag tycker att de va jävligt komiskt att vi blev stoppade precis efter varandra i alla fall.
& så blev jag ganska förvånad över att träffa en trevlig & rolig snut för en gångs skull ;)


Vart en cigg och hundpromenad med Shnattskiii sen åkte jag till farsan resten av kvällen :)
Träffade älsklings syster :D <3

Peace out ;)


"Jora du va nykter, du får jobba på det senare"
-Snuten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0