Mått skumt idag :S

Vart inte till att åka och glo på bebisarna. Känns onödigt när man bara får kolla in genom ett litet fönster. Får vänta tills dom kommer hem.
Drog i alla fall ner till Hanna panna ett tag. Kollade lite på Rederiet och snackade skit. Sen möte vi Alexandra i centrum & tog en fika. Kul och träffa den bruden, de va inte igår :P

Men när jag & Hanna hade varit nere och tagit en cigg så blev jag helt yr, va tvungen och hålla i väggen för och inte ramla typ. Mådde jätte konstigt. Var nästan så man blev kall svettig. Men de gick över när jag drack lite gran. var nog bara vättskebrist.

Gick jätte bra på jobbet. Fan vad jag trivs, synd att det inte betalar bättre :(. Trivs jätte bra med alla :D Vill aldrig sluta ;)
I morgon e det möte igen. Fast de blir ganska sent. Men men inte som att man har någe bättre för sig :P



Längtar till nästa gaddning !!!! Vill ha mera PENGAR !!!! Ge mig jobb !! :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0