Spelgalen

Haha fan va läät man fastnar i data spel asså .. dom behöver inte ens vara roliga.
Dom jag sitter me nu e Pet Secieity & nått jävla fisk spel på facebook. De har ingen direkt mening alls. Bara trist tidsförriv. haha läskigt asså jag e helt fast :P

Nu ska jag berätta vad som låg i det eftertraktade paketet :P
Jag och Hanna köpte varsin Vibra Tone från TV shop :P haha Sån dum grej igentligen men jag har undrat i så många år nu om sånt där skit funkar så va bara tvungen och testa asså :P

Lånade Pelle svanslös av Hanna så tänkte sätta på den medans jag provar nu innan jag lägger mig :P
I värsta fall så funkar de inte :P

Juste åkte & syndade med Hanna & MarreKassmyra idag innan jobbet ;P haha Kan inte motstå :P Muuums Calzone med extra tomat sås ;)



Peace out ;)

PS: Jag har beställt massa nya filmer idag :) Bland annat den Beck film som saknades ur min samling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0