Tjej kväll i centrum + nostalgi dag me brudsen

Åkte med Jenni & Verre till donken (jag käka inte :D ... STOLT), sen satt vi utanför och snackade skit ;)

Sen drog vi och handla vin åt mig på bolaget :D Mmmm
Sen vart de till och åka hem till Verre och se hennes brutalt stora och fina rum *Bara lite avis*
Så satt vi fär och lyssna på gammal nostalgi musik :D typ från när man va 9 eller nått ... skit kul haha

   

Sen drog vi ner till centrum där de va nån slags "tjej kväll", hade fått veta att de skulle va nån komiker, och sen när hon börjar så visar de sig att de e morsan från Mysteriet på Greveholm (Anna-Lena Brundin) :D, min typ favo jul kalender haha
Fy fan va bra hon va, visste inte ens att hon va komiker :P haha
Så de vart jätte lyckat ... Träffade Hanna Panna i centrum också :)


(Inte så bra bild tyvär .. Men de e hon :P)

Nu ska jag laga mat och mysa framför nån bra rulle :D

Peace out ;)



"I lost my heat to Rock n' Roll"
- Shebang


Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha, ska försöka ;)

2009-09-04 @ 19:17:32
URL: http://jennnifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0