Trötter

Kom hemifrån en stund i alla fall. Drog till Shnattskiii och kollade på Idol. Brukar aldrig kolla på de men har sett några utagningar med Hanna panna osv. Just dom e väl ganska roliga och se :P E helt såld på dom där 2 som lurade jurun :P Så brutalt härliga.
Och den där Bagge ... haha Så störtskön snubbe asså :)

Efter att jag varit där stannade jag till utanför Tommi en stund och tog en cigg och snackade lite skit. Blir ju inte så ofta nu för tiden. Men kul när de händer.

Nu ska jag sova. Ska på möte på Arbetsförmedlingen i morgon. Får se hur de går.

Peace out ;)

 

"Kan nån ta reda på om det där var på riktigt"
- En Grundlurad Bagge ;)


Kommentarer
Postat av: tina

haha älskar dina citat! ;)

Och visst var dom sköna asså, jag gick på det!

Tack för en trevlig förmiddag :).

2009-09-17 @ 16:55:59
URL: http://dinengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0