12/4 -10 Måndag Hos Emz

Sitter hos Emz med henne & Kimpa. Hon tjatade hit mig efter jobbet ;) ahaha Jag som skulle träna igentligen :P haha
Men men får bli på onsdag.
Annars har jag bara jobbat idag, hade portarna öppna nästan heeeela dagen, så jävla skönt :D SOMMAREN ÄR PÅ VÄG :D :D :D

Helgen:
I fredags var jag på Piccan med Maggie & Shnattskiii :) Det var kul faktiskt, Janina döck upp där så snacka lite me henne. De va kul :)

På lördagen var det först tävling i Tyresö så satt där hela dagen. Sen på kvällen åkte jag hem till Emz & partade loss som fan :D

Så jag är jätte nöjd me denna helg, hade jätte kul båda dagarna :D
Nu i helgen åker jag till Flen :D Weeii ... Nattbad, nattbad Nattbad :D


Nu ska vi glo på Vingar av glas, sen när Manne kommer hem ska vi tydligen käka tacos ;)

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: emma och kimpa

hahaha alle har röda string!! //emma och Kimpa

2010-04-12 @ 19:09:38
Postat av: tina

röda string? haha jasså ;P

Har utmanat dig på min blogg :).

Puss

2010-04-14 @ 14:07:07
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0