14/4 -10 Onsdag Däcken e bytta :)

Idag har Miccro (Lille bror har döpt bilen ;P) fått på sommardäcken :). Jag har även fått 2 nya däck av Björne & Benny som låg & skräpa i förådet:) Så jävla snällt.
Idag var jag lite deppig på jobbet dom första timmarna :(, jag har inte en aning om varför. Helt plötsligt vart jag bara på as dåligt humör :(. Men de gick över sen, dom fick mig på bra humör til slut, hoppas att de fortsätter i morgon.

Har simmat både igår & idag :D
Igår vart de 1400 m, inte så mycke men de var effektivt, körde ju bara i 50 min. Klockade mig även på 100 m MY, 1.43.4 .... INTE BRA, eller ja de e ju under 2 min i alla fall haha. Ska kolla upp min gamla tid, målet är att slå den ;) haha

Idag vart de 1800. Mycke ben idag. Varn även en del arm, de gav mjölksyra måste jag säga ;) haha men jag e nöjd ;).

Asså just nu snurrar de i huvudet på mig, typ 100 olika tankar. Vet inte vad jag ska göra men måste fatta ett beslut innan de e för sent. Vill ju inte vakna upp en dag och inse att man förlorat underbart bara för att man var rädd & tjurskallig ;) hahah
Men men .. time will tell ;) Dont stop fighting for me yeat !!!

  

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0